Het Kind
Elk mens is naar mij idee een kind tot dat deze zijn beide ouders is verloren. In je leven als kind groei je op met onzekerheden, word je zomaar blootgesteld aan de buitenwereld, elke dag weer. Deze gevoelens en emoties, zijn dingen welke niemand begrijpt, terwijl ieder voor zich deze ervaart.
Dit probleem is niet van buiten te zien, dus wordt het ook niet overwogen om als probleem te zien.
Het daglicht in het beeld representeert de toeschouwer, de maatschappij, waar de opgroeiende persoon aan blootgesteld wordt.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten